BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI
Prece vairāk vai mazāk atbilst attēlos redzētajam, tomēr jāņem vērā, ka mēs pamatā izmantojam ražotāju piedāvātos preču attēlus un dažreiz gadās, ka preču izskats laika gaitā tiek uzlabots, produktu fotografēšanai tiek organizētas speciālas fotosesijas, turklāt tās pēc tam tiek apstrādātas bilžu apstrādes programmās.
Līdz ar to, mēs drošāk atbildam, ka preču attēli ir ilustratīvi un par papildus jautājumiem šajā sakarā lūdzam zvanīt vai rakstīt.
Jekbāda informācija par veikto pasūtījumu tiek nosūtīta uz Jūsu pasūtījumā norādīto e-pastu.
Ja tāds e-pasts nav saņemts, tad lūdzam sazināties ar Draudzīgo mūzikas veikalu NartissLV.
Preču atgriešana notiek saskaņā ar Latvijas republikas likumdošanu. Jāņem vērā, ka atgriežamajai precei ir jābūt oriģinālajā iepakojumā. Tā nedrīkst būt bojāta un bez acīmredzamiem bojājumiem.
Par atgriešanu lūdzu sazināties ar Draudzīgo mūzikas veikalu NartissLV.
Draudzīgajam Mūzikas veikalam NartissLV ir pietiekami liela noliktava, turklāt laika gaitā esam apzinājuši pieprasītāko un aktuālāko sortimentu. Līdz ar to liela daļa pieprasītāko preču mums ir uz vietas.
Ja kāda prece nav uz vietas, tad to piegāde notiek ļoti operatīvi, jo mēs esam pastāvīgā kontaktā ar ražotājiem un vairumtirgotājiem.
Piegāde parasti, ja prece nav uz vietas, notiek 1 dienas līdz 3 nedēļām. Dažreiz tomēr gadās aizķeršanās, ja ražotājam konkrētā prece nav pieejama un ir aizķeršanās ar tās ražošanu vai piegādi.
Piegādes varam veikt un veicam pa visu pasauli.